Bewonerscommunicatie
Voor Wolters Vastgoedonderhoud is een project pas succesvol als de bewoners of eindgebruikers tevreden zijn. Goede en transparante communicatie is belangrijk. Daarom krijgen bewoners bij ons een vast contactpersoon tijdens de renovatie of het onderhoud aan hun woning.
Tevreden bewoners
Een renovatie is voor bewoners altijd heftiger dan ze zich van te voren kunnen voorstellen. Vreemde mensen over de vloer, overal in huis stof en vuil, tijdelijk geen warm water… We weten uit ervaring hoe belangrijk het is om de bewoners goed te informeren. En wat dat kan opleveren. Want als bewoners goed weten wat er op hen afkomt en wat er van hen verwacht wordt, dan kunnen zij een goede voorbereiding treffen. Zodat de renovatie snel en goed verloopt.
Samenwerken
Bewonerscommunicatie is samenwerken. Met de opdrachtgever, de projectleider en uitvoerder op de bouw, stakeholders en natuurlijk bewoners. Onze bewonersconsulenten zijn een grote spil in elk project en zorgen ervoor dat iedereen altijd goed op de hoogte is. Het is belangrijk om verwachtingen over en weer te bespreken, om zo een realistisch beeld te houden van de voortgang van een project.
Dit is wat u mag verwachten
- Bewoners centraal
- Heldere communicatie
- Successen vieren
- Transparante planning